Tips för kurserna arkitektur hus och arkitektur rum
På gymnasiets teknikprogram finns kurserna arkitektur hus och arkitektur rum och här finns ett tips om läromedel. På Konstfack har man i ett forskningsprojekt tagit fram en studievägledning för att man ska kunna studera ljusets inverkan på rummet. Avancerat läromedel och mycket lärorikt! Följ länken.
Kommentera gärna inlägget:
Senaste inlägg
Senaste kommentarer
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Anette Mattsson » Arkitekturens pärlor på Youtube!: ”Jag vill se programmet om Hökarängen”
-
Carina Mathiasson » Arkitekturlektioner med betoning på RUM: ”Hej Tyvärr verkar inte länken till lektionsförslagen längre fungera?”
-
noah » Ipad-spel "2021" bygg framtidens Göteborg: ”roligt”
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
pedagogiskt strawbees victoria & albert museum vaxholm epstein byggsatser barn och ungdomsbok lärarfortbildning lund betong tv barnböcker @arkitektens_oga presentationer open city ukraina arquitectives open house friyta karlshamn formspråk krönika olafur eliasson oss fototävling gatulabba kupol utställningar rinkeby stadsutveckling un habitat arkitekturleksaker lärobok arkus filmfestival lekredskap närmiljö nätverk dac barack kalmar kulurdepartementet malmö stad hem artiklar delaktighet jullovstips umeå arkitekturhögskola framtiden statenskonstråd storbritannien fastighetsnytt montessori bostadsområde lärmiljö andersbergsskolan trafikfrågor tokyo lärmiljöer japan cecilia björk utomhuspedagogik. slu sluten grupp barns medverkan dokumentärfilm barns utemiljö almedalen archileaks barns perspektiv baracker god arkitektur nyfiken på hus allthängersamman london gestaltning östergötlandsmuseum kunskapsöversikt interaktiv hemsida formas nätverksträff nätverksmöte pris uppsala nomineringar itunes u sandslott linköping blogg bee hållbart djäknebergets förskola västerås barn och unga barn i staden arkitekturskola antologi offenligarummet built environment education barnkonventionen facebook konstruktion arkitekter arkitekturmuseet skolan slu arkitekten regeringsuppdrag malmö boverket trygghetsvandringar rum sveriges arkitekter hembygd internationell översikt helsingfors danmark gåtur teknik future city hemsida metoddiskussion ungdomar hus arkis gymnasiet föredrag minecraft film barnkonsekvensanalys modellbygge workshop design läromedel utställning grundskolan stadsplanering arkitekturpedagogik samhällsplanering arkitektur barns delaktighet utbildning konferens artikel bok forskning göteborg tävling skolgård landskapsarkitektur golden cubes awards pedagogik arkdes arkitekturfilm arkitekturodesignscentrum utomhuspedagogik förskolan internationellt seminarium teknikämnet högstadiet spel byggteknik trafikverket pepparkakshus arkitekturpolitik arkki arkitekturgymnastik boende examensarbete uia fotografi tensta arkitekturskola architecture&children gestaltad livsmiljö uia wp architecture & children utemiljö arkis nätverk medborgardialog byggtjänst skolbyggnader chalmers lärare doktorsavhandling hållbarhet kth stockholm förskolegård metoder gymnasieelever irland podcast nacka remissvar internationellt seminarium arkitekter i skolan barnkartor ekologi miljö lego architecture toolbox kulturminister gis blockholm umeå tengbom dialog ämnesövergripande 3d medinflytande gåturer kth i tensta universitetskurs region väst böcker ur magiska barnarkitekter youtube lekplats arkitektur och pedagogik äventyr building blocks byggarbetsplatsen livsmiljö uppleva arkitektur med sinnena centre pompidou geodetisk our sound space bagare västerås köpenhamn school award twitter mina kvarter arkitekturfestival arkitekturstudenter databas mooc mania teimouri engelska laila reppen ito juku civilingenjör och lärare universitet helsingborg durban2014 husby träklossar barnbok sandstad teknikämnet. usa sundbyberg bucky dome drömhus deltagande lärarhandledning norge spanien mentala kartor varberg #arkis arkitektur och barnrådet rebus reggio emilia internationellt pris lärande tidstypiskt arkeologi arkitektur på gymnasiet lärarutbildning halmstad placemaking europe samråd statens konstråd paris ung c