Wikforss i Archileaks om arkitekturpedagogik
Vad händer när ArkDes inkorporeras i Moderna museet? Arkitekturpedagogiken och uppdraget att vara mötesplats - hur tar Moderna museet hand om detta? Det är ju den viktigaste uppgiften.
Läs Örjan Wikforss intressanta inlägg i Archileaks!
Kommentera gärna inlägget:
Senaste inlägg
Senaste kommentarer
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Anette Mattsson » Arkitekturens pärlor på Youtube!: ”Jag vill se programmet om Hökarängen”
-
Carina Mathiasson » Arkitekturlektioner med betoning på RUM: ”Hej Tyvärr verkar inte länken till lektionsförslagen längre fungera?”
-
noah » Ipad-spel "2021" bygg framtidens Göteborg: ”roligt”
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
lärmiljö andersbergsskolan trafikfrågor arkitektur och pedagogik lekplats lärmiljöer magiska barnarkitekter ur böcker region väst utomhuspedagogik. slu barns utemiljö dokumentärfilm archileaks barns perspektiv baracker god arkitektur nyfiken på hus ämnesövergripande ung c strawbees victoria & albert museum vaxholm epstein byggsatser barn och ungdomsbok lärarfortbildning arkeologi tidstypiskt lund barnböcker @arkitektens_oga presentationer open city arquitectives open house ukraina spanien norge krönika olafur eliasson oss bucky dome sundbyberg kupol utställningar rinkeby träklossar husby durban2014 helsingborg universitet civilingenjör och lärare lekredskap filmfestival nätverk dac kalmar kulurdepartementet malmö stad databas artiklar delaktighet hem jullovstips umeå arkitekturhögskola framtiden geodetisk centre pompidou uppleva arkitektur med sinnena montessori bostadsområde gymnasieelever blogg förskolegård stockholm kth blockholm kulturminister architecture toolbox kunskapsöversikt lego formas nätverksträff nätverksmöte built environment education internationellt seminarium remissvar nacka sandslott podcast utemiljö hållbarhet doktorsavhandling lärare chalmers skolbyggnader barnkonventionen facebook malmö arkitekter arkitekturmuseet skolan slu arkitekten regeringsuppdrag arkki boverket trygghetsvandringar byggteknik hembygd internationell översikt helsingfors danmark future city hemsida teknik förskolan internationellt arkis gymnasiet hus arkdes golden cubes awards minecraft landskapsarkitektur skolgård modellbygge göteborg forskning utställning artikel konferens utbildning barns delaktighet arkitektur samhällsplanering arkitekturpedagogik stadsplanering grundskolan bok läromedel design tävling workshop barnkonsekvensanalys film pedagogik föredrag arkitekturodesignscentrum utomhuspedagogik arkitekturfilm metoddiskussion ungdomar teknikämnet högstadiet seminarium spel gåtur trafikverket pepparkakshus arkitekturpolitik arkitekturgymnastik boende examensarbete rum fotografi tensta arkitekturskola architecture&children gestaltad livsmiljö uia wp architecture & children sveriges arkitekter uia medborgardialog byggtjänst offenligarummet antologi arkitekturskola barn i staden barn och unga konstruktion irland itunes u nomineringar uppsala pris arkitekter i skolan barnkartor ekologi miljö interaktiv hemsida östergötlandsmuseum gis gestaltning london djäknebergets förskola västerås hållbart arkis nätverk linköping byggarbetsplatsen livsmiljö statenskonstråd fastighetsnytt storbritannien our sound space bagare västerås köpenhamn mina kvarter school award twitter barack arkitekturfestival arkitekturstudenter närmiljö mania teimouri engelska laila reppen ito juku arkus lärobok arkitekturleksaker un habitat stadsutveckling teknikämnet. usa barnbok sandstad gatulabba fototävling lärarhandledning drömhus deltagande formspråk karlshamn friyta mentala kartor varberg #arkis rebus reggio emilia internationellt pris lärande tv betong arkitektur på gymnasiet lärarutbildning halmstad placemaking europe samråd statens konstråd paris allthängersamman pedagogiskt umeå tengbom dialog almedalen 3d medinflytande gåturer kth i tensta barns medverkan sluten grupp youtube cecilia björk japan bee tokyo metoder äventyr building blocks