Internationellt seminarium om arkitekturpedagogik
ARKiS Arkitektur i skolan arrangerar ett exklusivt internationellt seminarium den 27 september på ArkDes med föreläsare från elva länder som berättar om arkitekturpedagogik och Built Environment Education i sina respektive länder.
Läs mer och anmäl dig!
Kommentera gärna inlägget:
Senaste inlägg
Senaste kommentarer
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Anette Mattsson » Arkitekturens pärlor på Youtube!: ”Jag vill se programmet om Hökarängen”
-
Carina Mathiasson » Arkitekturlektioner med betoning på RUM: ”Hej Tyvärr verkar inte länken till lektionsförslagen längre fungera?”
-
noah » Ipad-spel "2021" bygg framtidens Göteborg: ”roligt”
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
ung c victoria & albert museum strawbees epstein vaxholm halmstad byggsatser arkitektur på gymnasiet tidstypiskt lund betong @arkitektens_oga barnböcker open city presentationer open house #arkis norge spanien drömhus krönika olafur eliasson bucky dome utställningar rinkeby kupol husby träklossar helsingborg arkitekturleksaker lärobok arkus filmfestival lekredskap dac engelska kulurdepartementet barack kalmar school award hem artiklar köpenhamn framtiden fastighetsnytt statenskonstråd storbritannien bostadsområde montessori andersbergsskolan trafikfrågor building blocks metoder lärmiljöer lekplats cecilia björk youtube region väst utomhuspedagogik. slu sluten grupp dokumentärfilm almedalen archileaks tengbom ämnesövergripande dialog blockholm kulturminister gestaltning östergötlandsmuseum interaktiv hemsida miljö ekologi barnkartor nätverksmöte pris uppsala nacka itunes u podcast linköping arkis nätverk förskolegård stockholm kth barn och unga doktorsavhandling lärare chalmers skolbyggnader barnkonventionen medborgardialog utemiljö uia wp architecture & children gestaltad livsmiljö skolan architecture&children arkitekten regeringsuppdrag malmö examensarbete boende rum arkitekturpolitik pepparkakshus trafikverket byggteknik spel högstadiet teknikämnet seminarium internationellt arkis ungdomar utomhuspedagogik arkitekturodesignscentrum gymnasiet arkdes minecraft landskapsarkitektur skolgård tävling göteborg forskning bok artikel konferens utbildning barns delaktighet arkitektur samhällsplanering arkitekturpedagogik stadsplanering grundskolan utställning läromedel design workshop modellbygge barnkonsekvensanalys film pedagogik föredrag arkitekturfilm hus golden cubes awards förskolan metoddiskussion hemsida future city teknik gåtur danmark helsingfors internationell översikt hembygd arkki trygghetsvandringar boverket sveriges arkitekter uia fotografi tensta arkitekturskola slu arkitekturgymnastik arkitekturmuseet arkitekter konstruktion facebook byggtjänst offenligarummet antologi arkitekturskola barn i staden hållbarhet djäknebergets förskola västerås hållbart blogg gymnasieelever sandslott irland remissvar nomineringar internationellt seminarium built environment education arkitekter i skolan nätverksträff formas lego kunskapsöversikt architecture toolbox gis london god arkitektur baracker umeå 3d medinflytande kth i tensta barns utemiljö böcker barns medverkan japan ur magiska barnarkitekter tokyo bee arkitektur och pedagogik lärmiljö äventyr livsmiljö byggarbetsplatsen centre pompidou geodetisk uppleva arkitektur med sinnena bagare jullovstips umeå arkitekturhögskola twitter mina kvarter arkitekturstudenter databas arkitekturfestival nätverk närmiljö mania teimouri ito juku laila reppen universitet civilingenjör och lärare durban2014 stadsutveckling un habitat sandstad teknikämnet. usa barnbok fototävling sundbyberg deltagande lärarhandledning karlshamn friyta arquitectives ukraina varberg reggio emilia rebus lärande internationellt pris arkeologi tv lärarutbildning lärarfortbildning barn och ungdomsbok samråd placemaking europe paris statens konstråd pedagogiskt