The Brutalist Playground
På RIBA i London pågår just nu en utställning med fantastiska brutalistiska betong-lekredskap återuppbyggda i skala 1:1. På deras hemsida finns massor med bilder och en film om utställningen. Kolla också hashtaggen: #BrutalistPlayground
Länk till Brutalist Playground
Kommentera gärna inlägget:
Senaste inlägg
Senaste kommentarer
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Anette Mattsson » Arkitekturens pärlor på Youtube!: ”Jag vill se programmet om Hökarängen”
-
Carina Mathiasson » Arkitekturlektioner med betoning på RUM: ”Hej Tyvärr verkar inte länken till lektionsförslagen längre fungera?”
-
noah » Ipad-spel "2021" bygg framtidens Göteborg: ”roligt”
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
andersbergsskolan trafikfrågor building blocks metoder tokyo bee ur japan barns medverkan böcker region väst kth i tensta almedalen archileaks tengbom ämnesövergripande dialog ung c victoria & albert museum strawbees epstein vaxholm halmstad byggsatser arkitektur på gymnasiet tidstypiskt lund betong lärande internationellt pris reggio emilia rebus ukraina arquitectives norge spanien drömhus krönika olafur eliasson bucky dome utställningar rinkeby kupol husby träklossar helsingborg arkitekturleksaker lärobok arkus filmfestival lekredskap närmiljö nätverk arkitekturfestival databas arkitekturstudenter school award hem artiklar köpenhamn framtiden fastighetsnytt statenskonstråd storbritannien bostadsområde montessori linköping arkis nätverk förskolegård stockholm kth london gis architecture toolbox kunskapsöversikt lego formas nätverksträff arkitekter i skolan pris internationellt seminarium nomineringar remissvar irland sandslott utemiljö barn och unga doktorsavhandling lärare chalmers skolbyggnader barnkonventionen medborgardialog malmö arkitekter arkitekturmuseet arkitekturgymnastik slu tensta arkitekturskola fotografi rum examensarbete boende byggteknik hembygd internationell översikt helsingfors danmark future city hemsida teknik förskolan internationellt arkis gymnasiet utomhuspedagogik arkitekturodesignscentrum arkdes minecraft landskapsarkitektur skolgård modellbygge göteborg forskning utställning artikel konferens utbildning barns delaktighet arkitektur samhällsplanering arkitekturpedagogik stadsplanering grundskolan bok läromedel design tävling workshop barnkonsekvensanalys film pedagogik föredrag hus golden cubes awards arkitekturfilm metoddiskussion ungdomar teknikämnet högstadiet seminarium spel gåtur trafikverket pepparkakshus arkitekturpolitik trygghetsvandringar boverket arkki regeringsuppdrag arkitekten architecture&children skolan gestaltad livsmiljö uia wp architecture & children sveriges arkitekter uia facebook byggtjänst offenligarummet antologi arkitekturskola barn i staden hållbarhet konstruktion podcast itunes u nacka uppsala built environment education nätverksmöte barnkartor ekologi miljö interaktiv hemsida östergötlandsmuseum gestaltning kulturminister blockholm djäknebergets förskola västerås hållbart blogg gymnasieelever livsmiljö byggarbetsplatsen centre pompidou geodetisk uppleva arkitektur med sinnena bagare jullovstips umeå arkitekturhögskola twitter mina kvarter kulurdepartementet kalmar barack mania teimouri engelska dac ito juku laila reppen universitet civilingenjör och lärare durban2014 stadsutveckling un habitat sandstad teknikämnet. usa barnbok fototävling sundbyberg deltagande lärarhandledning karlshamn friyta varberg #arkis open house presentationer open city barnböcker @arkitektens_oga arkeologi tv lärarutbildning lärarfortbildning barn och ungdomsbok samråd placemaking europe paris statens konstråd pedagogiskt god arkitektur baracker umeå 3d medinflytande barns utemiljö dokumentärfilm sluten grupp utomhuspedagogik. slu magiska barnarkitekter youtube cecilia björk lekplats lärmiljöer arkitektur och pedagogik lärmiljö äventyr