Tack för reaktioner på hemsidan!
Här kommer lite skryt. Jag har fått reaktioner på hemsidan som jag gärna vill citera. Hoppas att fler hör av sig. All feed back är välkommen.
"Vilken fin hemsida! "
"Vilken trevlig hemsida!"
"Hej, Tack! Mycket intressant."
"Hej. Väldigt bra. Vi länkar från vår hemsida"
"Roligt med din nya hemsida. Ska kika på den."
"Vad roligt Suzanne! Jag ska sprida detta!"
"Vilket jättefint jobb du gjort, enkelt, kul, stimulerande, bra tips, känns väldigt lättillgängligt och "användarvänligt". Litteraturtipsen matiga och lektionerna toppen!
Hoppas nu att en massa lärare nappar."
"Så utomordentligt bra med en ny hemsida! Grattis till ett fantastiskt jobb med att föra ut våra frågor!"
"Vilken fin hemsida! Och intressanta rapporter."
En hälsning från Finland: "Vad fint!!! Det är just sånt som behövs. Jag ska sprida meddelandet. Våra svenskspråkiga lärare ska vara nöjda."
En hälsning från Norge: "Hei, takk skal du ha. Har videresendt innenfor mitt nettverk."
"Vilken trevlig hemsida. Tack för att du har lagt Future Citylänken där också."
"Har tittat på din nya sida. Det ser trevligt ut och jag hoppas att den får respons ut på skolorna."
"Hej, Vilken guldgruva för skolor etc! Hoppas att du får bra gensvar!"
"Tack Suzanne! Jag har lagt in den som bokmärke! "
"Väldigt bra och informativ hemsida. Och så inspirerande! Där finns mycket att plocka om man ska lägga upp arkitekturlektioner/projekt för olika skolor."
Kommentera gärna inlägget:
Senaste inlägg
Senaste kommentarer
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Anette Mattsson » Arkitekturens pärlor på Youtube!: ”Jag vill se programmet om Hökarängen”
-
Carina Mathiasson » Arkitekturlektioner med betoning på RUM: ”Hej Tyvärr verkar inte länken till lektionsförslagen längre fungera?”
-
noah » Ipad-spel "2021" bygg framtidens Göteborg: ”roligt”
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
pedagogiskt strawbees victoria & albert museum vaxholm epstein byggsatser barn och ungdomsbok lärarfortbildning arkeologi tidstypiskt lund barnböcker @arkitektens_oga presentationer open city #arkis varberg mentala kartor friyta karlshamn formspråk deltagande drömhus lärarhandledning fototävling gatulabba sandstad barnbok teknikämnet. usa stadsutveckling un habitat arkitekturleksaker lärobok arkus ito juku laila reppen närmiljö nätverk dac kalmar kulurdepartementet malmö stad twitter school award mina kvarter köpenhamn västerås bagare our sound space storbritannien fastighetsnytt statenskonstråd livsmiljö byggarbetsplatsen building blocks äventyr arkitektur och pedagogik lekplats lärmiljöer magiska barnarkitekter ur böcker region väst utomhuspedagogik. slu barns utemiljö dokumentärfilm archileaks barns perspektiv baracker god arkitektur nyfiken på hus ämnesövergripande london gestaltning gis östergötlandsmuseum interaktiv hemsida miljö ekologi barnkartor arkitekter i skolan pris uppsala nomineringar itunes u irland gymnasieelever blogg förskolegård stockholm kth hållbarhet doktorsavhandling lärare chalmers skolbyggnader barnkonventionen facebook konstruktion arkitekter arkitekturmuseet skolan slu arkitekten regeringsuppdrag malmö boverket trygghetsvandringar rum sveriges arkitekter hembygd internationell översikt helsingfors danmark gåtur teknik future city hemsida metoddiskussion ungdomar hus arkis gymnasiet föredrag minecraft film barnkonsekvensanalys modellbygge workshop design läromedel utställning grundskolan stadsplanering arkitekturpedagogik samhällsplanering arkitektur barns delaktighet utbildning konferens artikel bok forskning göteborg tävling skolgård landskapsarkitektur golden cubes awards pedagogik arkdes arkitekturfilm arkitekturodesignscentrum utomhuspedagogik förskolan internationellt seminarium teknikämnet högstadiet spel byggteknik trafikverket pepparkakshus arkitekturpolitik arkki arkitekturgymnastik boende examensarbete uia fotografi tensta arkitekturskola architecture&children gestaltad livsmiljö uia wp architecture & children utemiljö arkis nätverk medborgardialog byggtjänst offenligarummet antologi arkitekturskola barn i staden barn och unga djäknebergets förskola västerås hållbart metoder linköping podcast sandslott nacka remissvar internationellt seminarium built environment education nätverksmöte nätverksträff formas lego kunskapsöversikt architecture toolbox kulturminister blockholm allthängersamman umeå tengbom dialog almedalen 3d medinflytande gåturer kth i tensta barns medverkan sluten grupp youtube cecilia björk japan bee tokyo trafikfrågor andersbergsskolan lärmiljö bostadsområde montessori uppleva arkitektur med sinnena centre pompidou geodetisk framtiden umeå arkitekturhögskola jullovstips hem delaktighet artiklar barack arkitekturfestival arkitekturstudenter databas mania teimouri engelska filmfestival lekredskap civilingenjör och lärare universitet helsingborg durban2014 husby träklossar rinkeby utställningar kupol sundbyberg bucky dome oss olafur eliasson krönika norge spanien ukraina open house arquitectives arkitektur och barnrådet rebus reggio emilia internationellt pris lärande tv betong arkitektur på gymnasiet lärarutbildning halmstad placemaking europe samråd statens konstråd paris ung c