Tack för reaktioner på hemsidan!
Här kommer lite skryt. Jag har fått reaktioner på hemsidan som jag gärna vill citera. Hoppas att fler hör av sig. All feed back är välkommen.
"Vilken fin hemsida! "
"Vilken trevlig hemsida!"
"Hej, Tack! Mycket intressant."
"Hej. Väldigt bra. Vi länkar från vår hemsida"
"Roligt med din nya hemsida. Ska kika på den."
"Vad roligt Suzanne! Jag ska sprida detta!"
"Vilket jättefint jobb du gjort, enkelt, kul, stimulerande, bra tips, känns väldigt lättillgängligt och "användarvänligt". Litteraturtipsen matiga och lektionerna toppen!
Hoppas nu att en massa lärare nappar."
"Så utomordentligt bra med en ny hemsida! Grattis till ett fantastiskt jobb med att föra ut våra frågor!"
"Vilken fin hemsida! Och intressanta rapporter."
En hälsning från Finland: "Vad fint!!! Det är just sånt som behövs. Jag ska sprida meddelandet. Våra svenskspråkiga lärare ska vara nöjda."
En hälsning från Norge: "Hei, takk skal du ha. Har videresendt innenfor mitt nettverk."
"Vilken trevlig hemsida. Tack för att du har lagt Future Citylänken där också."
"Har tittat på din nya sida. Det ser trevligt ut och jag hoppas att den får respons ut på skolorna."
"Hej, Vilken guldgruva för skolor etc! Hoppas att du får bra gensvar!"
"Tack Suzanne! Jag har lagt in den som bokmärke! "
"Väldigt bra och informativ hemsida. Och så inspirerande! Där finns mycket att plocka om man ska lägga upp arkitekturlektioner/projekt för olika skolor."
Kommentera gärna inlägget:
Senaste inlägg
Senaste kommentarer
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Emil Snickare » Föredrag om barn och planering i Umeå 3 oktober: ”Viktigt ämne! Finns det det några kommande evenemang som detta under det innevar..”
-
Anette Mattsson » Arkitekturens pärlor på Youtube!: ”Jag vill se programmet om Hökarängen”
-
Carina Mathiasson » Arkitekturlektioner med betoning på RUM: ”Hej Tyvärr verkar inte länken till lektionsförslagen längre fungera?”
-
noah » Ipad-spel "2021" bygg framtidens Göteborg: ”roligt”
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
open house ukraina arquitectives norge friyta karlshamn oss krönika olafur eliasson gatulabba fototävling barnbok teknikämnet. usa sandstad un habitat stadsutveckling durban2014 civilingenjör och lärare universitet laila reppen ito juku dac engelska mania teimouri malmö stad databas arkitekturstudenter school award mina kvarter twitter västerås köpenhamn framtiden bagare uppleva arkitektur med sinnena geodetisk centre pompidou byggarbetsplatsen livsmiljö äventyr lärmiljö arkitektur och pedagogik tokyo bee ur japan barns medverkan böcker region väst dokumentärfilm barns utemiljö almedalen archileaks tengbom umeå baracker god arkitektur pedagogiskt statens konstråd paris placemaking europe samråd byggsatser arkitektur på gymnasiet lärarfortbildning tv arkeologi @arkitektens_oga barnböcker open city presentationer formas nätverksträff nätverksmöte pris internationellt seminarium nomineringar remissvar irland sandslott gymnasieelever metoder förskolegård stockholm kth blockholm kulturminister gestaltning östergötlandsmuseum interaktiv hemsida miljö offenligarummet byggtjänst facebook konstruktion hållbarhet barn i staden arkitekturskola antologi gestaltad livsmiljö slu tensta arkitekturskola fotografi uia sveriges arkitekter uia wp architecture & children arkitekturgymnastik arkki boverket trafikverket byggteknik hembygd internationell översikt spel teknik future city hemsida metoddiskussion förskolan internationellt hus arkitekturfilm pedagogik föredrag golden cubes awards landskapsarkitektur skolgård modellbygge göteborg forskning bok artikel konferens utbildning barns delaktighet arkitektur samhällsplanering arkitekturpedagogik stadsplanering grundskolan utställning läromedel design tävling workshop barnkonsekvensanalys film arkdes minecraft gymnasiet arkitekturodesignscentrum utomhuspedagogik ungdomar arkis högstadiet seminarium teknikämnet gåtur danmark pepparkakshus arkitekturpolitik helsingfors boende examensarbete rum trygghetsvandringar arkitekter malmö regeringsuppdrag arkitekten architecture&children skolan arkitekturmuseet lärare doktorsavhandling barn och unga utemiljö medborgardialog barnkonventionen skolbyggnader chalmers lego kunskapsöversikt architecture toolbox gis london allthängersamman djäknebergets förskola västerås hållbart arkis nätverk blogg linköping podcast itunes u nacka uppsala built environment education arkitekter i skolan barnkartor ekologi rebus reggio emilia internationellt pris lärande betong lund tidstypiskt lärarutbildning halmstad barn och ungdomsbok vaxholm epstein strawbees victoria & albert museum ung c dialog ämnesövergripande nyfiken på hus 3d medinflytande barns perspektiv kth i tensta gåturer sluten grupp utomhuspedagogik. slu magiska barnarkitekter youtube cecilia björk lekplats lärmiljöer building blocks trafikfrågor andersbergsskolan montessori bostadsområde storbritannien statenskonstråd fastighetsnytt our sound space jullovstips umeå arkitekturhögskola artiklar hem delaktighet kulurdepartementet kalmar barack arkitekturfestival nätverk närmiljö lekredskap filmfestival arkus lärobok arkitekturleksaker helsingborg träklossar husby kupol rinkeby utställningar bucky dome sundbyberg deltagande lärarhandledning drömhus spanien formspråk varberg #arkis mentala kartor